Přinést do oboru energií nový a lidský přístup byl a stále je jeden z hlavních pilířů našeho fungování. Proto se vás ptáme na zpětnou vazbu. Naše služby stavíme podle přání lidí.
Tak vznikl například koncept a systém slev, který vám umožňuje získat energie zcela zadarmo. Nebo unikátní aplikace Energobanking, kde máte přehledně na jednom místě všechny informace a nemusíte čekat na výpis nebo někam telefonovat. Kdykoliv si sami zkontrolujete výši spotřeby, ceny, slevy, nastavení smlouvy a další informace.
Chceme pro vás vytvářet srozumitelné služby a uživatelsky příjemné prostředí i v tak složité oblasti, jako jsou právě energie.
Všechny vaše názory si proto pečlivě čteme, diskutujeme o nich a hledáme, v čem se můžeme zlepšit. A to i v případě, že nám pošlete nějakou stížnost nebo výtku. Vždy se s vámi pokusíme spojit telefonicky, abychom celou situaci lépe pochopili, a pokud možno našli řešení. Před žádným názorem nestrkáme hlavu do písku.
Dotazník spokojenosti vám pošleme poprvé 30 dní po připojení konkrétního odběrného místa. Následně každé 4 měsíce posíláme dotazník spokojenosti znovu. Chceme zkrátka vědět, zda je vše v pořádku po celou dobu odběru našich služeb. V dotazníku se vás ptáme například na cenové podmínky, dostupnost informací nebo spokojenost se zákaznickou péčí. Navíc můžete své odpovědi doplnit o vzkaz, nápad nebo podnět, co bychom mohli ještě zlepšit.
Na základě výstupů z dotazníků jsme už například přidali na všechna vyúčtování QR kódy, abychom vám usnadnili platbu.
O svou zkušenost se můžete veřejně podělit na webu Google nebo Firmy.cz (Seznam) podle toho, jaký e-mail používáte. Usnadníte tak dalším lidem rozhodování při výběru dodavatele energií. Všechny recenze si pečlivě čteme a odpovídáme na ně. Každá pochvala nám samozřejmě udělá radost. A pokud jsme vás třeba něčím trochu rozzlobili, ještě před napsáním veřejné recenze nás zkuste kontaktovat, třeba vaši situaci společně vyřešíme.
Když se obrátíte na naši zákaznickou péči, chceme, abyste dostali odpověď a řešení rychle a aby vše bylo srozumitelné. Pokud tedy s vámi řešíme jakýkoliv požadavek, ať už telefonicky nebo e-mailem, opět se vás po vyřešení požadavku zeptáme na vaši spokojenost. Máte možnost ohodnotit našeho zaměstnance a jak vám pomohl formou hvězdiček, přitom 5 hvězdiček znamená maximální spokojenost. I u tohoto hodnocení můžete přidat váš vzkaz nebo komentář.
Díky NPS dotazníku můžeme porovnat vaši spokojenost s dalšími firmami na trhu. NPS dotazník je totiž celosvětově používaný způsob měření spokojenosti zákazníků. Ukazuje vaši ochotu doporučit nás a naše produkty dalším lidem. Ptáme se na jednoduchou otázku: „Na škále od 1-10, jaká je pravděpodobnost, že tento produkt/firmu doporučíte svým kolegům či známým?".
My jsme se rozhodli „hlavní" otázku doplnit o několik dalších otázek, které se zaměřují na naše silné a slabé stránky. NPS dotazník od nás dostanete jednou za rok.
Každodenní komunikace s vámi, zákazníky, je pro nás hlavní zdroj inspirace pro naše podnikání. Každý telefonní hovor, e-mail, zpráva nebo komentář na sociálních sítích je hnací motor pro ověření, na co se máme při rozvoji služeb zaměřit. Co je pro vás důležité, co byste chtěli zlepšit, zda jsme srozumitelní.
Jeden příklad za všechny: Naši zákazníci se na nás často obraceli s tím, že by velmi ocenili, kdyby měli možnost na našich webových stránkách vidět, jaké byly naše spotové ceny v jednotlivých měsících. Na základě tohoto podnětu jsme na webu přichystali podstránku „Ceny", kde je uveden jak vývoj spotových cen a jejich průměr za posledních 12 měsíců, tak i vývoj fixních cen a jejich srovnání vůči průměru trhu. Vše jsme doplnili grafy pro lepší přehlednost. Jsou zde také vysvětleny rozdíly mezi spotovými a fixními cenami a jejich výhody a nevýhody.
Dále jsme například na základě zpětné vazby od našich partnerů, a také zákazníků, kteří u nás mají výkupy, přidali do našeho zákaznického portálu Energobanking tlačítko pro vyplacení nárokovatelné slevy, aby měli možnost si vždy tuto částku jednoduše vyfakturovat.
Proto si vážíme každého vyplněného dotazníku, návrhu na zlepšení, ale i kritiky. Pokud od nás dostanete dotazník, vyplňte ho a podělte se prosím o svůj názor. Zabere vám to maximálně pár minut, ale pomůžete mnoha dalším lidem. Protože my vás nejen posloucháme, ale vaše nápady a připomínky proměníme v akci, pokud je to jen trochu možné.
Omlouváme se za momentální nedostupnost linky z důvodu technické chyby na straně poskytovatele služeb. Na nápravě usilovně pracujeme a věříme, že se situaci podaří vyřešit v co nejkratším možném termínu. V případě nutnosti se prosím obracejte na naši e-mailovou adresu info@freeforyou.cz. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.
Kateřina Kelišová
Rudolf Kováč
FREE for YOU s.r.o.
Jankovcova 1569/2c
170 00 Praha 7 - Holešovice
Copyright by FREE for YOU s.r.o. © 2024